4 september 2012

Vilken variant?




Godmorgon! Idag vill jag visa en tröja som kom till butiken igår. Med en glittrig döskalle på. Tröjan kommer från Vero Moda och kostar 260 kr. Själv är jag just nu väldigt svag för grönt och vinrött tillsammans, det känns så härligt höstig t men samtidigt fint färggrant. Annars är ju det gröna väldigt fint till svart och brunt, ja bara fantasin sätter stopp för kombinationerna. Till detta blanka byxor från Vero Moda som har gylf fram och en lagom hög midja. 360 kr. Idag väntar vi finbesök från Carolina på Saint Tropez och jag har turen att jobba förmiddagen så jag kan springa mellan Sofia och Carolinas inköp och kolla samtidigt som jag finns i butiken. =) Hoppas Carolina har massa fint med sig, svårt att tro annat dock ;) Hoppas ni får en fin tisdag. Vi ses! /Jenny

Inga kommentarer: