20 september 2012

Är ni med mig eller imot mig?





Beige och mörkgrått tycker jag är sååå snygg i hop, det ger en klassisk känsla på någotvis. Eller vad tycker ni är ni mot mig eller med mig?  ;)
Inne i butiken är det varmt och skönt men utanför fönstret är det nu höst påriktigt.
Denna riktigt mysiga polotröja som har en snygg slits i sidan, och som är i lite oversize modell .Kan ju inte annat än älska dagar som denna.
Man önskar dig nästan en mörk kall kväll uppkrypen i soffan med en varm kopp te i handen och denna stora mysiga tröja på.

Denna kommer från Only och finns i tre färger som visas och kostar 300 kr.
Ha en fin dag!
/Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tröjan verkar mysig, men är den väldigt vid i modellen eller lite mer lagom oversize? Eftersom ni håller armen runt magen på fotona ser man inte så bra :-)

STIL /Jenny sa...

Hej Anonym!
Tröjan är oversize, den är stor och lös. Slitsen i sidan gör dock att man "syns" lite där under. Hoppas du fick svar på frågan! /Jenny