27 september 2012

Härlig blus,tubsjal och smartphones vantar!

 I dag ska jag bjuda på en blandad kompott som passar nu när kylan och regnet kommit. En härlig tubsjal från VERO MODA  som går att vira två eller tre varv. Finns i färgerna grått,svart och rost röd.

Vem har inte försökt att svara i alla dessa smartphones med vantar utan att lyckas,det har i varjefall jag ett antal gånger.Nu säljer vi en stickad fingervante från SERIUS SALLY med något magiskt på fingertopparna så det går att svara,DET FUNGERAR!

Blusen som jag har på mig idag är helt fantastisk,den är transparent och lite längre bak än fram och faller super fint. Finns även i svart och kommer från RUT m.fl.

Ha en bra dag!
/Sofia
                                                                     Sjal 180:-


                                                           Smartphone vantar 79:-
                                                               Blus från Rut m.fl. 259:-

2 kommentarer:

Anna P sa...

Åå, lägger du undan ett par svarta vantar till mig tills imorgon är du gullig?? Är d one size på dom??
Hoppa ni får en bra dag:)
Anna P

STIL /Jenny sa...

Anna P, nu har vi fixat det! =)