18 september 2012

Såå härligt att vara tillbaka!



Idag är jag ÄNTLIGEN pigg och på benen igen efter denna envisa influensa.
Jag har saknat tjejerna så mycket, det här är ju mitt andra hem och jag älskar att vara här.
Tjejerna ger mig så mycket energi! 
Efter att ha tittat i kudden i tre dagar är jag laddad till tårna för en ny dag.

Vill visa er en mysig lite kortare tröja från Only som känns mysig att gosa in sig i nu när höst kylan biter i,(så man slipper åka på förkylning).
Fina detaljer med dragkedjor från halsen och neråt. Tre färger och pris 300 kr.
Till detta dom mysiga "chinos" varianten på funky 380 kr, föresten har vi efter mycket efterfrågan fått tag på en box till med beigea i samma modell, som kommer strax. (Gör ett inlägg när dom är i butiken igen)

Hoppas vi ses!
/Jenny

Inga kommentarer: