7 oktober 2013

Vart sätter du din leopard?

Timmar blir dagar, dagar blir veckor och vips vad det går. 
Här är nu en ny vecka som även den kommer springa förbi.
Denna måndag starta för mig med att åka ifrån matdosan hemma (vilket sen skulle visa sig som en fullträff då Sofia ringer och frågar om hon ska ta med sig kantarellsoppa som hon lagat och bjuda mig på) Tror ni jag blev överlycklig för att slippa gå och köpa något att äta!
Hon är omtänksam min chef! =)
 
Idag vill jag visa nå mysigt, sådant som inte sitter åt någonstans och känns riktigt mysigt att glida runt i.
Klänning från Object i college matrial i två gråfärger för 360 kr
Till det en leopardmönstrad leggings i blankt tyg,vilket gör att det man har över faller snyggt.
Dessa finns i en brun/svart färg och en svart/grå och kostar 200 kr
 
Ha en fin måndag.
/Jenny







Inga kommentarer: