2 oktober 2013

Hej, här är Lena!

God Morgon i dag var det bara att hoppa upp ur sängen när telefonen ringde, det var chefen som fått sjuka barn. Jag fick slänga mig i bilen, och lyckos mig för då var det jag som fick jobba med Lena!
Lena är en nygammal stjärna här hos oss som varit med mycket på Vero Moda tiden.
Nu är hon tillbaka som våran lilla gubben i lådan som hoppar in och hjälper oss vid behov.
Annars har ni möjlighet att se Lena på Ica maxi där hon jobbar i vanliga fall.
 
Ännu en perfekt vardags tröja har kommit till butiken. Denna med en knapprad bak i ryggen och en lite längre modell som täcker rumpan.
Den kom i vinröd, marinblå, svart och vit och kostar 150 kr
 
Sjalen som Lena har på sig kostar 299 kr
Mössan som jag slår ett slag för kostar 150 kr, och behövs verkligen på morgonen.
 
Välkommen in och träffa Lena på förmiddagen.
(och såklart mig också)
 
Vi ses!
/Jenny & Lena.
 
 
 






Inga kommentarer: