4 oktober 2012

Nu kan det bara bli bättre..






 
Så även denna dag började i motvind, mina bilnycklar var spårlöst borta vilket resulterade i att barnen var försenade till skolan och dagis och jag tok uppstressad!!!
Gårdagen startade med att kaffebryggaren hemma slutade fungera, sedan tappar jag hemtelefonen rakt ner i juice glaset. Vad är oddsen?
Men som sakt matriellating vad gör det, nu kan varjefallo dagen bara bli bättre! =)
 
Redan på jobbet kändes allt så mycket mer lätt. För kolla vilka snygga vardagströjor som kommit till butiken, själv blev jag väldigt fäst vid båda?!
Måste ta en funderare över dagen vilken (eller om båda) ska få följa hem?
Jag brukar inte vara så förtjust i rött men denna gilla jag skarpt. Matrialet var GUDOMLIGT! Kom i creme och röd med snygg detalj bak med dragkedja och läder snöre. 360 kr för denna. Från VERO MODA.
 
Den vita tunnstickade kom från ONLY och kostar 280 kr och kom även i svart.
 
Mycket nytt och snyggt att välja på i butiken.
Välkommen!
/Jenny

Inga kommentarer: