3 oktober 2012

JAG ÄR KÄR!!





HEEEJ! Jisses va det känns som att det va längesen jag va här... Både en skolvecka på Kreativt Entreprenörskap och ett avklarat LidingöTjejlopp har passerat sen sist vi sågs.
Jag konstaterade imorse att JAG ÄR KÄR! Ja det är jag. I hösten. I stickade plagg och sjalar. I rostiga nyanser. I nya höst skor. I vardagsklänningar. OCH I MITT JOBB!! Galet kul att vara här igen!!
Ni vet när man är så där glad och allt känns otroligt bra, bara för att. En sån dag har jag idag!

Hoppad i favoriten från RUT M.FL i morse, den kortare klänningen med långa ärmar och med högre ringning i halsen. Finns även i silver och kostar 299 kr. Det finns stickade sjalar från VERO MODA i  butiken för 180 kr i grått, svart, och rost röd/orange. Den rostiga fick det bli för min del!

Jag finns på plats hela dagen och ni är varmt välkomna in!
Trevlig Onsdag! /Malin

Inga kommentarer: