12 oktober 2012

Fredag igen!

Hej vad veckorna går, det är redan fredag och jag längtar redan efter fredagsmyset!
I min familj är fredagsmyset något nästan heligt. Rent utav en tradition. Jag vet inte vem som gillar det mest jag eller barnen?
Vad har ni själva för plan inför fredags kvällen? Behöver ni något nytt att ha på er inför helgen står vi redo att hjälpa er!
 
Kolla bara in denna snygga klänning från LAVAND passar till dom flesta tillfällen beroende vad man sätter till.  Pris för denna är 649 kr och kom i håg. Vi får bara 6 eller 8 st av varje modell. Så den känns lite speciell ;) 
 
Min dagens syns längst ner. Jag kör på storfavoriten denna vecka idag igen.
T-shirten från SAINT TROPEZ 369 kr
Kavaj från ONLY 400 kr finns bara stl 38 och 40 kvar.
Funky highwaist i mörk jeanstvätt 330 kr
 
Hoppas ni från en fin fredag.
/Jenny
 




2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för material i klänningen?
Ikväll blir det taco hemma ;-)

Sofia & Jenny sa...

Hej Anonym!
Låter som en suverän fredags middag! ;)
Klänningen är i 100% Polyeser.

Trevlig helg
/Jenny