15 augusti 2012

Inte igen!



Ännu en morgon och jag har kärat ner mig i ett kläderplagg, jag tänkte bara i syfte för att visa er sätta på mig kavja/koftan från Saint Tropez till mina nya vinröda leggings från Pieces och ta ett kort. Nu kan jag inte släppa den, JAG ÄR NYKÄR igen?! Kommer antagligen bli en kläduppsättning till helgen då jag och Sofia åker ner till Stockholm på modemässa. Behöver jag nämna att jag längtar? ;) Idag skulle jag ju visa er att vi nu fått nya funky highwaist i vinröd och mörk jeanstvätt, Dom vinröda kostar 300 kr och jeans 330 kr. Men det känns som kavaj/kofan från Saint Tropez stal min uppmärksamhet. Den finns även i en mörkt grå, nästan svart variant och kostar 699 kr och är en blandning av 80% bomull och 20% ull. Idag finns jag i butiken hela dagen! Hoppas vi ses! /Jenny

Inga kommentarer: