14 augusti 2012

Djurisk Tisdag!


Tillbaka på banan igen!
Tisdag morgon och jag har ända sen jag vaknade varit helt övertygad om att det här kommer bli en fantastisk bra dag. Lite blondare sen sist vi sågs, eller vitare kanske man till och med kan säga. Det va ju en modevisning här på gågatan i lördags och jag va en av de fyra som gick för STIL och våran förmån va att vi blev snygga i håret, både färgad och nyklippt alltså. Tack ja, va mitt svar när jag blev tillfrågad om att vara med. Lördagskvällen avslutades med festligheter med personalen här på STIL, en mycket bra kväll!!

Med tiden har jag blivit svag för djuriska mönster och garderoben hemma fick tillökning när dessa vilddjur kom till butiken, en zebra randig oversize top från SAINT TROPEZ för 249 kr och igår kom även en tubsjal i leopardmönster från VERO MODA för 130 kr (!!!). LJUVLIGT!

Ha en strålande tisdag kära ni!
/Malin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snygg i håret du är !!
Är sugen att prova nån ny frisör ., vem fixade dig ?

MVH Christina

Sofia & Jenny sa...

Hej Christina!
Tusen tack för ditt smicker :)
Jag är en trogen kund till Malin Ros på salongen Frisörerna Hos Oss här i Mora. Hon har ett stort nytänk och vet vad hon gör, kan varmt rekomendera henne!
Mvh Malin

Anonym sa...

Ok tack för ditt svar !!// Christina