17 augusti 2012

Festlig fredag!




Ibland hittar man verkligen sina favoriter när det gäller klädesplagg, det liksom säger bara 'klick'.
Och här är min favorit just nu som jag vill visa för er. Denna transparanta blus från VERO MODA ligger just nu etta på min topplista, BIG TIME!!
Knäppning framtill som man antingen knäpper hela vägen upp, enkelt och snyggt som det är eller så bär man ett kortare men stort och maffigt halsband till. Halleluja moment! 
Långa ärmar med mudd i skinn imitation, precis som på kragen. Tyget är plisserat framtill... Mmmm! Mitt betyg; FEM getingar. Finns även i vinrött och svart och kostar 360 kr.

Idag är mina kära kollegor på modemässa och inköp i huvudstaden och jag känner mig som ett barn innan julafton, "glöm INTE att fota nu!!" har varit en mening på repeat från min sida innan deras avfärd. Men vad är väl en bal på slottet... Jag får ju vara här och hålla ställningarna, inte så tokigt det heller! Välkomna in, /Malin

Inga kommentarer: