5 november 2011

Party klänning..

Jag behöver inte ens skaffa mig en anledning!
Vi har precis fått inbjudning till ett hejdundrande nyårsfirande hos mina vänner i Falun.
I fredags kom denna helt underbara klänning till butiken.
Sådana kläder måste jag, småbarns förälder som man är, ha ett tillfälle att använda annars är det ett HELT onödigt köp.
Eftersom den annars bara hänger bland alla andra party blåsor och samlar damm (det är alldeles för långt mellan festerna nuförtiden)

Men nu kan jag packa den i en rosa påse och ha ett helt perfekt tillfälle att använda den =)

Jag tänker mig klänningen till svarta pumps och med ett brett silverhalsband uppe runt halsen, och en riktigt glittrig ring som den nedan, från Baglady.

Klänning finns i svart och creme vit och kostar 400KR.
Hitta er ett tillfälle, den är underbar!!!!

Trevlig kväll.
/Jenny.



Inga kommentarer: