18 november 2011

Jag drunknade i kartonger..

Igår började jag jobba på eftermiddagen, varorna hade precis kommit när jag kom och det var MYCKET!!!!!
Jag jobbade på hela eftermiddagen på att få ut det i butiken, ändå fanns det en hel del som jag fick lova att lämna till Sofia som öppnar idag.

Härlig lite kortare tröja i cerise, marinblå och cremevit! Denna förälskade sig både jag och Sofia i på inköpet och nu har den redan kommit till butiken. Pris 300 kr.
Påfyllning av svarta höga leggings med dragkedjan bak. Nu finns det full sortering av dessa! 300kr.
Även SVARTA BLANKA en riktig party byxa med dragkedjan bak för 350 kr.
Riktigt snygga coboltblå byxor. I fin modell med tre knappar fram! För 380 kr.


Och mycket, mycket mer som kommer i inlägg framöver!

Det är bara för mig att inse att jag kan sätta tillbaka lönen på samma konto som den kom ifrån denna månad. ;)

Hoppas ni tar er en tur förbi butiken ni kommer inte ångra er!

Vi ses!/Jenny.

Inga kommentarer: