30 november 2011

Lite julklappar..

Igår slog jag in ganska många julklappar på förmiddagen, det känns konstigt men får mig att själv börja se mig runt efter saker att köpa!
Själv ser jag gärna att jag har det så gott som klart med paket ett par veckor innan jul eftersom jag vill fokusera på jobbet dom sista veckorna innan jul. För att sedan bara njuta av ledighet över julafton.
Här kommer lite nya plagg från butiken.

Tröja i kort modell passar utmärkt till dom höga byxorna. Gärna med en skjorta under. Eller bara ett vanligt linne. Kom i grå,svart och vinröd. Pris 180 KR


Nya höga leggings med knappar fram.
Blus från Only med rosett fram vid halsen. Sitter riktigt snyggt på, riktigt fin med kavaj över. Rosa/grå, grön/vit och grå/svart och ett pris på 230 kr. Som hittat!!

Hoppas vi ses!
/Jenny.

Inga kommentarer: