9 september 2013

Lite äldre, lite snyggare, lite bättre.






 
God måndag allesammans!
Vårt JUBILEUM är avklarat och jag funderar på vilket ord jag ska använda för att ni ska förstå vilken jäkla helg vi har haft; succé, hysteri, ett charmigt kaos, shoppingtokiga (och helt underbara ;) ) kunder...
Ja ni kanske fattar vart jag vill komma. HELT GALET!!!
Tack alla som kom och firade med oss :)

Jag vill utmärka mig själv till dagens överraskning genom att dyka upp här, TADAAA! egoboost oh yes, och titta vad jag hittade när jag klev innanför dörren. En pälsväst! Finns i svart och offwhite och ryggen är helt täckt med skinn (immitation) och härligt luddig päls framtill. Pris? 499 kronor.

Välkomna in till oss på STIL som har blivit lite äldre, lite snyggare och lite bättre ;)
//Malin

Inga kommentarer: