23 september 2013

Då rullar tåget igen..

Ny vecka , nya möjligheter!
Vad gör ni för att starta veckan så bra så möjligt?
Själv brukar jag försöka att ta mig upp i lite bättre tid på måndagar, just för att slippa stressa vilket leder till att jag ofta blir sur.
Men som ni alla vet så är ju sängen sååå otroligt skön på morgonen så jag brukar inte lyckas med det så bra.
Nu är jag varjefall på plats, och denna vecka har dragit igång. Bästa med denna vecka kan ju ändå vara lönen!
På onsdag och fredag får väl dom flesta, vilket leder till en riktigt rolig helg för oss alla!
 
Idag visar jag en riktigt mysig och snygg tröja från Object som kom till butiken i fredags.
Den är i 55 % Akryl och 45% bomull vilket gör den riktigt mjuk och skön att ha mot kroppen.
Pris på denna är 400 kr
 
Vi ses!
/Jenny






Inga kommentarer: