26 januari 2013

Pladask!

Som jag sakt förut, allt i svart-vitt tilltalar mig väldigt mycket, är det sen i randigt blir det ännu mer påtagligt.
Försår ni att jag igår blev helt GALEN i denna kofta, den har ALLT!
 
Pris på 299 kr.
100% bomull.
Fina detaljer.
 
Hade jag passat i varma färger hade jag garanternat även köpt denna kofta i korall färgen.
Fantastiskt snygg till ett par ljusa slitna jenas till våren.
 
Behöver jag säga att ni ska skynda er hit och köpa en Rut mfl kofta även ni?
Denna kommer gå fort det kan jag garantera!
 
Trevlig lördagsshopping.
/Jenny
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Skulle köpa tröjan hos er men den svart-vita var tyvärr slut i min strl S. Undrar därför om ni får in den igen? Eller vad modellen heter så att jag kan söka efter den på nätet?
Hälsningar
Linnea