9 januari 2013

Nyårs löften?!

Håller ni era nyårslöften?
 Bli sundare, sluta röka, ja vad har ni för några?
 
Själv har jag bara ett mål och det är att göra små saker för att må bra (Ja, äta mindre godis och mortionera mera) så att jag har energi att göra så alla runtomkring mig mår bra!
 
Kanske borde jag shoppa lite mindre, men den festelsen fixar jag inte att knäcka varje dag på jobbet, så jag hoppar det och motiverar det som alltid.
Det är mitt intresse! ;)
 
Startar med att köpa denna snygga sjal att ha som dagens idag.
Sjal från Saint Tropez med grymt tryck med döskallar och stjärnor.
I rosa eller orange
Pris 249 kr
 
Blusen är även den från Saint Tropez och säljer som smör. Den sitter jätteskönt och snyggt med en liten resår bak i svanken för att dra ihop den lite.
Rekomendera att ´prova denna.
Blå, mullvad och mörkgrå.
Pris 369 kr
 
Vi ses!
/Jenny
 
 
 

Inga kommentarer: