3 januari 2012

Vi älskar nyheter!







Butiken känns fylld med nyheter, det finns visserligen två snurror kvar med REA VAROR men resten av butiken är nyheter och det är så härligt!
För just nu är det ju Reor vart man än vänder sig och själv känner jag mig ganska mättad på Rea. Nu vill jag se nytt!

I morgon kommer jag visa er bild på en ny BAGGY BYXA vi fått tag på med januari leverans. Jag hoppas ni kommer gilla den och så hoppas jag att det är en modell som passar mig. För vår andra storsäljare av baggy byxa har ALDRIG passat mig i modellen (men jag tror jag är så gott som den enda som inte passat i dom) och jag skämtar inte om jag har provat så gott som en i varje leverans, och det blir inte lite genom åren ;) Så nu håller jag tummarna för denna modell, för jag vill också ha en stor härlig slappis byxa.

Trevlig kväll!
/Jenny.

Inga kommentarer: