24 januari 2012

Kavajen har kommit..







Igår kom kavajen till butiken. Den känns riktigt "dala inspirerad" riktigt snygg till ett par jeans. 400 kr

Själv laddar jag för en heldag till i butiken och håller tummarna om att baggybyxan dyker upp, så jag får ringa runt till er alla som väntar på den! =)

Object skickade express katalog som jag som hastigast bläddrade igenom igår, det ska bli kul att snart åka ner mot Stockholm och se allt på mode veckan, som jag läääängtar..

Hoppas ni får en fin dag!
/Jenny.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den toppen på framsidan av katalogen får ni gärna ta hem, den köper jag! :)
/Katarina

STIL /Jenny sa...

Katarina! Det ska vi kolla när vi kommer till Stockholm! ;) 8 februari!
Trevlig kväll!

Anonym sa...

Härligt :)
Ha det så kul i Stockholm!
/Katarina

STIL /Jenny sa...

Tack! =)