11 juli 2015

Spets Från Vero Moda

Igår när Sofia kom till jobbet hade jag och Jenny fixat en överraskning. Ett sommarkit stod och väntade i personalrummet med handduk, flipflop, bok, och lite fler "bra att ha saker". Efter stängning idag ska jag bara hem och svira om. Ikväll ska vi på sommarfest, fira in Sofias semester, att Jenny kommer tillbaka och att jag ska fortsätta jobba sommaren utra om. Ikväll ska vi på sommarfest, fira in Sofias semester, att Jenny kommer tillbaka och att jag ska fortsätta jobba sommaren ut! Ska bli riktigt kul och se vad som är planerat :)

Solen har tittat fram igen och dagen till ära visar jag upp denna spetsklänning från Vero Moda för 450:- Svart, marin och vit. Perfekt i sommar när man vill vara fin!

Vill önska er en fin dag!
/Stina





Inga kommentarer: