18 juni 2015

Perfekta blusen till bootcut jeansen!

God morgon!
Idag är det en dag med bandade känslor för mig, vi går mot ledig midsommar helg men också sista dagisdagen för min lillkille.
Krama om Villes underbara dagisfröknar idag sved i hjärtat och jag fick bita mig i läppen för att inte fälla en tår.
Nu startar ett nytt kapittel i livet och det ser vi också fram emot!
 
Nyheter är även något som vi har gott om i butiken, som denna blus från Vero Moda som var helt PERFEKT att ha till dom nya bootcut jeansen från Pieces , dom svarta blev snabbt en favorit hos mig så grymt mjuka och sköna!
Blusen finns i  två färger och kostar 250 kr
Bootcut jeansen finns i en jeanstvätt och svarta, ni måste prova!!
Pris på jeansen är 400 kr.
 
Trevlig midsommar vill jag passa på att önska alla våra härliga kunder!
Imorgon finns Stina här mellan 10.00-13.00 .
 
Välkommen in till mig och Sofia idag!
/Jenny
 




Inga kommentarer: