9 augusti 2014

Min sista dag!


 Top från VERO MODA, 180 kr.
Lika snygg löst och hängande som instoppad.
 
 
 
 
 
 Glad och tacksam för dessa fem veckor!
Tusen tack för mig och tack för denna sommar :)



Japp det va fem veckor det. Herrejisses va fort tiden går, speciellt när man har roligt!
Alltid lika kul att få vara här och det är alltid lika kul att se bekanta stammisar som att få lära känna nya ansikten. Ni har verkligen fått mig att känna mig välkommen! Tusen tack för det!

Min sista uppdatering blir tillsammans med denna top från VERO MODA som landade i butiken igår. Lika snygga att ha löst hängande som instoppad, eller vad säger ni?

Och håll er i bordsskivan för här kommer priset; 180 kronor!! Haha så jäkla nice avslut, eller hur?!

Tack för mig och tack för denna sommar!

Nu väntar Oslo på mig!

 Kram & Kärlek
/Malin

Inga kommentarer: