8 juli 2014

Som gubben i lådan!



                                  Kavaj från Rut & Circle, 299 kr
                                  Halsband från PIECES, 130 kr
                                  Shorts från ONLY, 130 kr (!!!)




 
Och ja, jag är så där löjligt glad att vara tillbaka!
 
 
 


 
 
Bling bling från Bud to Rose, 399 kr.
 
 


 
Nej jag skojar inte - 130 kronor!!
HIGH FIVE på den!!
 
 
 
När man får ett telefonsamtal från kära Sofia som säger 'Malin! Du kan väl komma hem och jobba i sommar, det är dig vi vill ha!!" Ja då smälter ju såklart mitt STIL-iga hjärta och här är jag nu med ledighet från jobbet i Oslo till att komma hit.
 
Idag är DAG 2 av fem veckor som jag kommer att finnas här och tycker ni att jag ser så där löjligt lycklig ut i mitt breda leende så kan jag tala om varför;
HERRE JISSES VAD DET ÄR KUL ATT VARA TILLBAKA!!
 
Välkomna in :) /Malin
 
 

Inga kommentarer: