7 februari 2014

Nya färger och mina favorit ringar!

Kommer ni ihåg denna fantastiska tröja som sålde som smör, igår kom den i nya färger och i precis samma härliga kvalite och passform.
Object är grymma på sina tröjor!
Samma pris som förra gången 400 kr.
 
Måste bara visa er min favorit ring från nya kollektionen. Stålringen med den runda överdelen, bästa av allt, den passa utmärkt att sätta ihop med en av mina tidigare favorit ringar, den med strasstenar i framkant.
Stålringarna är väldigt slitstarka och passar utmärkt att använda till vardag.
Mina sitter ofta på mitt finger, tillsammans eller var för sig.
 
Ring Bud to Rose med runda plattan upptill 299 kr
Ring Bud to Rose med strasstenar i framkant 399 kr
 
Nu sitter Sofia på tåget mot modeveckan, denna gång hade vi tyvärr ingen som kunde jobba i butiken så jag håller ställningen i butiken under helgen istället.
Men jag är såklart jätteglad över alla gånger jag faktiskt haft möjlighet och följa, vi siktar in oss på nästa gång till sommaren och hoppas Sofia får en trevlig resa själv denna gång.
 
Glöm inte att följa vår sida på INSTAGRAM där ni kommer få bilder från Stockholm.
 
Vi ses i butiken!
/Jenny
 





Inga kommentarer: