22 juli 2013

HEJ, nu var min semster slut!

Där tackar jag för min semester och är idag på plats för att börja jobba igen. Man vill ju alltid ha lite mer semester, men faktiskt känner jag mig väldigt nöjd över mina två veckor och allt vi hunnit med.
 
Camping semester, äventyrsbad,lekland, strandhäng fiske, sena grillkvällar med grannar och vänner mycket sovmorgon, och inte minns ett underbart bröllop som vi var bjudna på.
 
Nu är jag taggad att vara tillbaka på jobbet och träffa alla härliga kunder och bekanta.
 
Idag måste jag bara visa en av mina favorit t-shirtar som det kommit påfyllning utav. Känns perfekt att ha som den är nu och under kofta eller kavaj till hösten.
Pris 200 kr
 
Min dagens idag är den nya härliga byxan från Only som jag så länge väntat på.
Gissa om jag blev paff när jag kommer till butiken och inser att alla utom 1 (!!!!) i det mönstret jag har på mig har sålt slut under lördagen.
Ni var fler än jag som fastande för denna byxa  =)
Det finns några kvar i den "batikfärgade" som också är hur snygg som helst. Men jag råder er. Skynda! 
Priset 180 kr.
 
Hoppas vi ses!
/Jenny






Inga kommentarer: