6 februari 2013

STIL i sammarbete med Grannas!

Kolla in denna snygga kofta från Only med nitar på axlarna i 100 % bomull och i tre färger.
Pris 400 kr
Jag kärade ner mig i den ljusgröna, visst var det en härlig färg?
Men även den grå och vita känns som säkra kort.
 
Vi kan med glädje också visa att vi i sammarbete med Grannas hemslöjd i Nusnäs är återsäljare av detta fantastiskt snygga dalahäst halsband.
Dom finns i vit, rosa och svart och kostar 499 kr.
 
Halsbandet känns som en perfekt present kanske till någon dalkulla som flyttat, eller varför inte bära det vi som är dalkullor på riktigt!  ;)
 
Idag är Sofia tillbaka i butiken igen och jag är överlycklig att ha min ena arbetskompis här igen!
 
Vi ses
/Jenny
 







3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken jättefin kombination med den ljusgröna koftan m nitar och svarta leggings! Vilka leggings är det, har ni dem? ps. Halsbanden var fina också

Anonym sa...

Glömde ju att fråga om ni har den gröna koftan m nitar i storlek m?

Anonym sa...

Hej Anonym!
Tack, jag gilla också den gröna kombinationen.
Det är jeansleggingsen från Pieces funky highwaist i svart jag har på mig på bilderna.
Den gröna koftan finns kvar i medium, något vi ska lägga undan till dig!
Mvh Jenny, STIL