1 december 2012

Leopard och lördag, bra kombo!

Sjal med grått leopardmönster...
...och i brunt leopardmönster.


Vinter och minus grader i all ära men vad passar bäst när det börjar vankas advent och kyla??
JO! En sjal såklart. Vira ett par varv runt halsen och du är redo för vinterns bravader.
PIECES har kommit med en variant som får full pott i betyg från mig. Materialkrockar i ett mjukt tyg och härligt stickat. Leopard v.s spets. Två färgsättningar. Och priset; 230 kr. TACK JA!!


Mer från PIECES.
En tunika som inte riktigt är som alla andra men ack så snygg! En hålig variant och håll er nu i bordsskivan, priset är 150 KR!!! Ja jag håller med, kvällens fest är räddad! Finns i den bruna som jag har på mig och som för övrigt är snygg att matcha med ett högre halsband (här från Bud to Rose 349:- ) och finns även i svart som skyltsockan har i fönstret.
 
Idag finns jag och Jenny här, välkomna in!
Trevlig lördag, Malin


Inga kommentarer: