16 juli 2012

Tillbaks på banan igen..



Ni vet hur man går mot semestern full av förhoppning om att äta sin frukost ute i morgonsolen, ta med sig lunchen ut i naturen. Stanna ute på altanen, hela kvällen långt in på natten med grillen tänd och ett gals vin i handen i goda vänner sällskap.


När man sedan tar två veckor semester under sommaren, Börjar man dom första med att ligga magsjuk. Konstant sovandes i två dygn (varav dom två dygnen är så gott som dom ända som solen lyser på) 
Några dagar i halvdant väder som sedan sista semesterveckan byts till KONSTANT regnande.


Men efter två veckor känner jag mig ändå nöjd över att få tillbringa morgonen i sängen, långsamt avnjuta  frukosten (förvisso vid samma gamla vanliga matbord som reseten av året.) Slippa stressen med lämning på skola och dagis. Att bara få vara mamma utan några måsten!


Nu är varje fall min semester slut för i år och jag kan sammanställa den såhär.


Jag är totalt utvilad, inte brun på kroppen alls och D-vitamin bristen är ett faktum!!!


Nu känner jag mig ändå redo att ta mig ann jobbet igen och framför allt träffa er kunder och mina arbetskompisar.



Min dagens idag blir den fantasktiska bomulls tröjan från Vero Moda.  Som jag mer eller mindre bott i på min semester. Har ni inte provat den gör det!
200 kr finns i svart, blå och rosa (dock bara två xs kvar i rosa)

Vet ni?  Idag gör det mig inte något alls att det renar!  ;)

Hoppas vi snart ses!
/Jenny.

Inga kommentarer: