5 juni 2012

En dagens, och nybeställt..




Äntligen min arbetsdag, ja jag älskar att återvända till jobbet. Helst efter en dag hemma med sjuk sambo ( dom där killarna kräver ju mer än båda barnen tillsammans vid influensa) Men idag är jag på jobbet hela dagen och har det bra.  Idag kör jag på lite ledig klädsel med bomulls tröja från Rut mfl 299 kr och chinos.
Idag på morgonen samtalade jag med Sofia och fick lägga en beställning på två plagg som jag suktat efter.
Oversize tröja för 160 kr från Vero Moda, kommer under JUNI. 

Den helt LJUVLIGA koftan från samma märke som kommer omgående och kostar 300 kr. Svart och vit.  Jag bara äääälskar den!
Tur man har bästa chefen av alla!!!!!!! (som dock ställer till min ekomoni med att låta mig beställa massa snyggt) .

Hoppas vi ses under dagen! /Jenny

Inga kommentarer: