12 april 2012

Gör om mig!



För några dagar sedan kom Eivor Matti som är stylist och utbildad inom färg och makeupkonsulent in i butiken och frågade om hon fick låna kläder från vår butik för en föreläsning och "gör om mig" kväll.
Vilket hon givetvis fick för oss!!!
Igår kom hon tillbaka med kläderna och jag fick träffa henne och hennes väninna (eftersom Malin varit här när kläderna lånades ut).

Sprudlande glada och färgranna kvinnor som sedan stannade och shoppade i butiken för eget bruk!

Kul att träffa er och tack för dom snälla orden på Facebook, jag hoppas vi ses igen!

Här är vad Eivor skriver till oss på Facebook efter träffen, och här kommer även en bild på en av gör om mig outfitsen från deras kväll!

Tur att ni finns, enda stället i Mora som vi hittade kläder som inte var blekrosa eller beiga till vår "Gör om mig"
i Mora den 10 april. Kläderna är jättesnygga och till jättebra priser. Shoppade själv loss efter att vi återlämnat lånekläderna. Vår modell blev också jätteförtjust i allt hon visade, Kul!
Ni som inte varit in på STIL, gör det, en toppen affär!


Nu är det dags för mig att öppna butiken
Ha en fin dag!
/Jenny.

Inga kommentarer: