15 december 2011

Kommer bli en spännande eftermiddag..

Idag väntas allt detta förhoppningsvis komma till butiken! =)
Till min lycka är det min eftermiddag och jag kommer få slita upp kartongerna först och se allt nytt!

Stickad klänning från Only i färgerna svart, marinblå och cerise-rosa. Pris 200 kr

Oversize topp från Only i tunn stickat matrial. Kommer i färgerna Svart, marinblå och röd-rosa och ett pris på 280 kr.
Nya höga leggings väntas in i denna ljust cobolt blå, "vinröd" och svart!
Alltså kommer vi ha massa höga leggings i full sortering på eftermiddagen!!!!
Ingen av dessa färger på överdelarna har jag sett i verkligheten så jag hoppas ni har överseende med detta! Kan vara aningen annorlunda i färgen när det kommer till butiken!
Jag packar med kameran och visar imorgon bild på allt från butiken där allt kan få rättvis färg uppfattning!

Ha en fortsatt bra dag!
/Jenny.

Inga kommentarer: