3 maj 2011

NYTT MÄRKE I BUTIKEN!!

Idag kan jag äntligen visa er vårt nya märke som finns i butiken från idag!
Jag har jobbat sen tidigt i morse för att få ut allt i butiken, och jag är galet nöjd med responsen jag fick bara på förmiddagen på alla kläder!



Märket heter och är ett spanskt märke som fokuserar mycket på färg och härliga mönster, vilket det pratas mycket om nu!!

Dessa klänningar kommer bara i sex eller tolvpack vilket gör att man så gott som ensam om det man köper!
Klänningarna som finns i butiken nu kostar från 599kr till 999kr.

Hoppas ni har möjlighet att kolla förbi butiken och se vilka färgklickar!

Vi ses
/Jenny.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kostar den översta? /Katarina

STIL/Jenny sa...

Jag ska kolla upp det till imorgon eftermiddag, jag återkommer med svaret! Trevlig kväll /Jenny.

STIL/Jenny sa...

Katarina: Den översta kostar 699kr. /Jenny.

Anonym sa...

Tack så mycket Jenny! Den var jättesnygg, måste nog ta och komma in nån dag... /Katarina

STIL/Jenny sa...

Det tycker jag absolut du ska göra!

by.Cissilia sa...

Åååh vad spännande! Kul att ni vågar satsa! Den vita med virkad hals ser ju dundersöt ut!!