8 februari 2011

TYCKTILL..

Vi har fått till våran kännedom att det är flera som tycker det är jobbigt att läsa våra texter eftersom vi sär skriver ;) så mycket.
Det annses så jobbigt att det är mest IRRITERANDE att läsa..
Våran mening med bloggen är absolut inte att irritera någon, det vi vill är att underlätta för många kunder som inte kan vara i butiken, så ofta som dom skulle vilja!
Är det FLER som tycker det är mer irriterande än roligt att läsa våra texter?
Då kan vi givetvis korta ner inläggen till endast bild, pris och märke.
NU är vi jättetacksamma för er läsares kommentarer.
Både positiv och negativ kritik uppskattas.

Ha en fin dag!

/Jenny & Sofia.


16 kommentarer:

Anonym sa...

Inget att bry sig om, mer ROLIGT än irriterande att läsa era texter.

Jennifer sa...

Jag gillar det som det är, är verkligen inte för mycket text, när det är text är det alltid intressant, så fortsätt :)

Elin och Hanna sa...

Jag tycker att det ska vara lite text! Det är ju trots allt en blogg! och det är det som är trevligt när inläggen blir lite mer "personliga". Bloggen är kanon! Tycker både jag och syrran=)
mvh

diddi sa...

Självklart ska det finnas lite text till! Jag tycker att det är roligt att läsa lite om plagget osv! Fortsätt i samma goda anda!

Anonym sa...

Jag håller med alla föregående!!!
Ni är duktiga och uppdaterar varje dag!
Jättekul att läsa det ni skriver, man blir inspirerad till att prova plaggen. Fortsätt som ni gör!

Anonym sa...

Jag tycker det är bra med lite text. Att det är särskrivning bryr jag mig inte om. Irriterar man sig på det behöver man väl inte läsa texten. /Anna

Marie sa...

Jag håller med alla föregående :)! Superbra blogg - fortsätt på samma sätt ! / Marie

Anonym sa...

Jag läser och tittar varje dag på bloggen och har aldrig haft en tanke på att störa mig på texten. Tycker den är kanon!! Fortsätt som tidigare. Ni är bäst!! /Marit

Anonym sa...

Fortsätt precis såhär! Jag läser bloggen minst en gång om dagen och har aldrig tänkt på att de skulle vara nått fel med texten. Keep up the good work!/Linda

Anonym sa...

Helt otroligt! De som inte vill läsa ERA super bra skrivna texter kan väl bara snabbt titta på bilden och stänga sidan!
Enkelt, eller hur?
Jenny och Sofia, fortsätt som vanligt och ändra absolut ingenting!!
Ha det såååå bra! Kram från Elisabeth

Anonym sa...

Jag håller fullt med de kommentarerna som ni fått in tidigare!

Stör man sig på det som står LÄS INTE!!! I en blogg ska man väl få skriva hur man vill, eller?! Är det inte det som är meningen med en blogg? Jag håller på er!

Fortsätt med att skriva i bloggen och strunta i att folk gnäller på särskrivningar och felstavningar! Det är väl inte det som har betydelse!

Många kramar från Jennifer

Anonym sa...

Jag gillar Er blogg som den är.
Kanoners att Ni skriver lite om plaggen och Er uppdatering är hur bra som helst.
Fortsätt i samma STIL *L*
Ha en bra dag.
//E

Anonym sa...

En bild utan text skulle kännas meningslöst! Det är ju genom texten man får infon om plagget. Kanonbra för oss som ej besöker butiken så ofta. Fortsätt som ni alltid gjort, bloggen ÄR toppen! /Emma

Anonym sa...

Klart ni ska fortsätta skriva!

Anonym sa...

Jag gillar era texter och det är kul att läsa vad ni skriver! Det är bara ett plus att det är personliga kommentarer med. Kan bara hålla med att bloggen är kanon! Om det är lite språkfel är verkligen skitsamma! Men ok, leggins heter väl egentligen leggings och "ett smeck", nja...det är ju ett slangord för keps, sitter som en smäck ska det vara. Fast strunt i det, er blogg är schysst som den är.

STIL sa...

Tack för era fina kommentarer!! Ett smeck ska från nu bli ett smäck! =) Vi fortsätter som vi gjort och hoppas såklart inte texten stör. Vi vill ha ALLA kommentarer. Vi ses i butiken! /Jenny och Sofia!