28 november 2008

TÄVLING

Nu är det dags att trimma motorerna, vända taggarna utåt och koppla på vinnarskallen för nu är det tävlingsdags!

OK, nu är det ju inte fullt så allvarligt. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar under det här inlägget så deltar du i utlottningen av ett presentkort värt 500 kronor!

Vi kommer lotta ut presentkortet och avslöja vinnaren här i bloggen. Det är därför viktigt att du skriver ditt namn efter kommentaren och besöker bloggen igen för att se om du är vinnaren. Tävlingen pågår tom 5 december.

Lycka till!

23 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med en tävling.:) Självklart vill jag vara med på det!:) //Linn Johansson

Anonym sa...

Ja, låter jättespännande med en tävling! Väldigt bra idé med en hemsida för STIL där man kan se nyheter och få tips! =)
/ Matilda Elin

Anonym sa...

vad roligt med en tävling:),kul med en hemsida också;)//linda bengtsson

Anonym sa...

Tur att man som stressad trebarnsmamma kan kika på bloggen vad ni har för nya kläder. Superbra idé. Vinna presentkort vill man ju självklart ;-)
Jennie Jones Nylén

Anonym sa...

Väldigt bra blogg och att man får fina tips vad gäller kläder och smycken. Bra när man kan sitta hemma i lugn och ro och kika....
/Annsofie Ryen

Anonym sa...

Kul ide med en blogg som visar nyheterna och vackra smycken! /Johanna Malm

Anonym sa...

Superbra med en blogg så man har koll på när de kommer in något nytt!:) Tycker verkligen om smyckena ni tagit in! /Linda Såsser

Anonym sa...

Ger mig in i tävlingen jag oxå!
Bra med lite nya klädtips!
//Åsa Hansson.

Anonym sa...

Roligt med en tävling =) så varför inte pröva att vara med //Sandra Fransson

Anonym sa...

Jag gillar ju att tävla men vinner jag hoppas jag att presentkortet går att använda när jag blir stor.
/Tuva Rörvall Simons, 3,5 år

Anonym sa...

Tänk att en liten butik i mora tänker STORT och visar lite av sitt sortiment och ger tips via nätet. Nu kan man sitta hemma i lugn och ro, utan barnvagn och barn som blir otåliga, och titta på nätet vad det finns för nyheter i butiken! //Helen Spännar

Anonym sa...

Jag vill absolut inte missa denna chans att få utöka min garderob ytterligare.....! Superbra att man kan sitta hemma och titta in i butiken, det gillar jag!
/Pia Wiklund

Anonym sa...

Vilken fantastiskt fin hemsida och vilka läckra kläder och smycken.
Tittar gärna in under mina många besök i Mora.
/Anneli Rörvall

Anonym sa...

Bra utbud på kläder och smycken, kommer in och kollar snart igen.
Självklart vill jag vara med och tävla =)
//Eva Olsson

Anonym sa...

Vilka fina bilder man blir verkligen sugen att komma in och titta. Spännande med alla smyckena./Birgitta Fändriks

Anonym sa...

Spännande med ny butik i Mora!Förstår att det är roligare och mer utmanande att ta in egna nya grejer. jag tittar in under jul! Lycka till!
MVH Therese Simons

Anonym sa...

Oj, jag ser att det är dags för ett besök snart, jättefina smycken och kläder ni visar på bloggen!
/Katarina Börjesdotter

Anonym sa...

Bra hemsida med lite allmäna tips. Framför allt bra och snygga kläder.Bra märken.TOPPEN.:)/ Inga-Lill Rehnman

Anonym sa...

åh, va roligt med en tävling. Ett presentkort från Stil skulle verkligen göra dessa mörka dagar ljusare :)

Emma Andersson

Anonym sa...

Jätte roligt med en tävling här på bloggen :) Är riktigt sugen på att vinna presentkortet så man kan unna sig nåt riktigt fint så här i vintertider när det mesta av ens egna pengar går åt till julmat och klappar :)

Sara Johansen

Anonym sa...

Nu lämnar jag en kommentar som jag lovat :p /Sandra Eriksson

Anonym sa...

Klart jag vill vara med i er tävling. Det är ju på Stil man hittar sina kläder! //Tina Gustafsson

Anonym sa...

Super nöjd med Klännigen och skärpet jag köpte idag tack vare Jenny. Kommer blir kalas fint. :) Som nästan alltid kommer man aldrig tomhänt ur denna butik. Givetvis är jag med och tävlar, för vem tackar nej till mera kläder. :P / Anna Hedh